Alla inlägg under juni 2017

Av Susann Björk - 19 juni 2017 17:45

Loving you is the best thing in my life.
Det är lätt, omtänksamt, hett, passionerat, roligt, ilska, sexigt, här-kommer-alla-känslorna-på-en-och-samma-gång och underbart. Det är så att magen fladdrar av fjärilar, hjärtat slår volter och jag håller andan. Ligga med ansiktena mot varandra och bara andas. Alla samtal är tillåtna, ledsamheten får vila på axeln, räddad i nöden, alltid vet vad som ska sägas och när skratten är nödvändiga kommer skämten. Ingenting är pinsamt, ingenting är tråkigt förutom när vi är ifrån varandra och missar upplevelserna jsg vill uppleva med honom. Förälskelsen tar aldrig slut, du slutar aldrig känna att du vunnit en miljon på lotto varje dag. Jag blev kär vid första ögonkastet, första gången vi sov tillsammans, första gången jag fick kaffe på sängen och som pågick i åtta år. Älskade hans doft precis som den var. Längtade och saknade honom varje gång vi var ifrån varandra. Jag saknar honom varje dag. Varje minut. Det är som att jag är halv, ljuset är ständigt bakom molnen och alla andra män är trista och grå. Det går att lära sig att leva utan. För livet går vidare. Jag älskar dig lite mer än jag gjorde igår. Lite mindre än vad jag kommer göra i morgon.?

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards